Image from Google Jackets

إدارة علاقات الزبائن وأثرها على مستويات رضا الزبائن : دراسة تطبيقية في الشركة العمانية القطرية للاتصالات (النورس) محافظة ظفار/ أحمد بن سعيد بن علي الشنفري

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: صلالة، عمان: جامعة ظفار, c2013Description: 101 ص: ايض.; 28 slSubject(s): LOC classification:
  • Theses 0283
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Copy number Status Barcode
Thesis Library Ground Floor 1 Not for loan 0283
Thesis Library Ground Floor 2 Not for loan 0284

قدم هذا البحث استكمالا لمتطلبات الحصول على درجة الماجستير في الادارة بكلية التجارة والعلوم الادارية بجامعة ظفار

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Arrivals

Loading...

Contact Us

Library: Location maps

Phone: 00968 2323 7091 Email: Ask us a question

Library Hours

Sunday - Thursday 7:30AM - 8:00 PM

Friday - Saturday Closed