Image from Google Jackets

تقيم جودة الخدمات المصرفية الإلكترونية وأثرها على رضاء العملا ء / ليلى سعيد محمد جعبوب

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: صلالة: جامعة ظفار، 2017Description: 104ص: جداول؛ايض 30سمSubject(s): LOC classification:
  • Thesiss 01343
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Barcode
Thesis Library Ground Floor Thesiss 01343 (Browse shelf(Opens below)) 1 Not for loan 01343
Thesis Library Ground Floor Thesiss 01344 (Browse shelf(Opens below)) 2 Not for loan 01344
Browsing Library shelves, Shelving location: Ground Floor Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
Thesiss 01336 قياس رضا المستفيدين الخارجين والداخلين عن جودة الخدمات الصحية الحكومية وأثره في تحسينها:دراسة مقارنة في سلطنة عمان Thesiss 01338 واقع برنامج التنمية المهنية لأخصائي التوجيه المهني بمدارس محافظة ظفار ومقترحات تطويرها Thesiss 01340 إدارة التميز وإمكانية تطبيقها في المؤسسات الحكومية بسلطنة عمان في ضوء النموذج الأوربي للتميز EFQM Thesiss 01344 تقيم جودة الخدمات المصرفية الإلكترونية وأثرها على رضاء العملا ء / Thesiss 01346 أثر مهارات التفكير الإبداعي للقائد الإداري على الاستقرار الوظيفي Thesiss 01349 دور المشاريع الممولة من صندوق التنمية الزراعية والسمكية في التنمية الزراعية بسلطنة عمان Thesiss 01351 أثر الخوف الوظيفي في الحد من السلوك الإبداعي لدى العاملين في الهيئة العامة للاذاعة والتفزيون في محافظة ظفار

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Arrivals

Loading...

Contact Us

Library: Location maps

Phone: 00968 2323 7091 Email: Ask us a question

Library Hours

Sunday - Thursday 7:30AM - 8:00 PM

Friday - Saturday Closed