Image from Google Jackets

أثر المزيج التسويقي على سلوك المستهلك: دراسة ميدانية/ أحمد بن سالم سعيد جعبوب

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: صلاله: جامعة ظفار, 2012 مDescription: 74 ص: ايض; 38 سمSubject(s): LOC classification:
  • Theses 0176
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Barcode
Thesis Library Ground Floor Theses 0176 (Browse shelf(Opens below)) 1 Not for loan 0176
Thesis Library Ground Floor Theses 0177 (Browse shelf(Opens below)) 2 Not for loan 0177
Browsing Library shelves, Shelving location: Ground Floor Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
Theses 0172 مدى تطبيق الاتجاهات الحديثة لادارة الموارد البشرية وعلاقتها بتحسين أدائها: دراسة ميدانية على عينه من المنظمات العمانية/ Theses 0174 العلاقة بين عناصر القياده الادارية وإدارتها للمعرفة : دراسة تطبيقية في مكتب وزير الدولة ومحافظ ظفار/ Theses 0174 العلاقة بين عناصر القياده الادارية وإدارتها للمعرفة : دراسة تطبيقية في مكتب وزير الدولة ومحافظ ظفار/ Theses 0176 أثر المزيج التسويقي على سلوك المستهلك: دراسة ميدانية/ Theses 0178 مدى استخدام أساليب التطوير التنظيمي وعلاقتها بفاعلية المنظمة: دراسة ميدانية في شركة ريسوت للاسمنت/ Theses 0178 مدى استخدام أساليب التطوير التنظيمي وعلاقتها بفاعلية المنظمة: دراسة ميدانية في شركة ريسوت للاسمنت/ Theses 018 اثر استراتيجية التعلم التعاوني في تنمية مهارات التفكير العلمي و الاتجاهات نحو الكيمياء لدى طلبة الصف الثاني الثانوي العلمى فى سلطنة عمان

قدم هذا البحث استكمالا لمتطلبات الحصول على درجة الماجستير في الادارة

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Arrivals

Loading...

Contact Us

Library: Location maps

Phone: 00968 2323 7091 Email: Ask us a question

Library Hours

Sunday - Thursday 7:30AM - 8:00 PM

Friday - Saturday Closed