العوامل المؤثرة على الصورة الذهنية للمنظمة من وجهة نظر المستهلكين الافراد: دراسة ميدانية على الشركة العمانية للاتصالات (عمانتل)/ سالم بن علي بن سعيد الكثيري
Material type: TextPublication details: صلالة: جامعة ظفار, c2013Description: 160 ص : ايض; 28 سمSubject(s): LOC classification:- Theses 0317
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
Thesis | Library Ground Floor | Theses 0317 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Not for loan | 0317 | |
Thesis | Library Ground Floor | Theses 0317 (Browse shelf(Opens below)) | 2 | Not for loan | 0318 |
قدمت هذه الرسالة استكمالا لمتطلبات الحصول على درجة الماجستير في الادارة في كلية التجارة والعلوم الادارية بجامعة ظفار
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.