Image from Google Jackets

العوامل المؤثرة على الصورة الذهنية للمنظمة من وجهة نظر المستهلكين الافراد: دراسة ميدانية على الشركة العمانية للاتصالات (عمانتل)/ سالم بن علي بن سعيد الكثيري

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: صلالة: جامعة ظفار, c2013Description: 160 ص : ايض; 28 سمSubject(s): LOC classification:
  • Theses 0317
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Barcode
Thesis Library Ground Floor Theses 0317 (Browse shelf(Opens below)) 1 Not for loan 0317
Thesis Library Ground Floor Theses 0317 (Browse shelf(Opens below)) 2 Not for loan 0318

قدمت هذه الرسالة استكمالا لمتطلبات الحصول على درجة الماجستير في الادارة في كلية التجارة والعلوم الادارية بجامعة ظفار

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Arrivals

Loading...

Contact Us

Library: Location maps

Phone: 00968 2323 7091 Email: Ask us a question

Library Hours

Sunday - Thursday 7:30AM - 8:00 PM

Friday - Saturday Closed