Image from Google Jackets

تأثير إدارة علاقات الزبون في تحقيق ولاء الزبون من خلال جودة الخدمة كمتغير وسيط / صالح علي عبدالله اليافعي؛ إشراف الدكتور فارس الشبيري.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublisher: صلالة : جامعة ظفار ، Description: ورقة :84 إيضاحيات؛ 30سمContent type:
  • نص
Media type:
  • بدون وسيط
Carrier type:
  • مجلد
Subject(s): Genre/Form: LOC classification:
  • HF5415.3.Y34 2022
Dissertation note: جامعة ظفار -- (ماجستير) رساله جامعية، .
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Barcode
Thesis Library Ground Floor HF5415.3.Y34 2022 (Browse shelf(Opens below)) 1 Not for loan 02793
Thesis Library Ground Floor HF5415.3.Y34 2022 (Browse shelf(Opens below)) 2 Not for loan 02794

جامعة ظفار -- (ماجستير) رساله جامعية، .

ببليوجرافيا: الأوراق 84 - 69 .

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Arrivals

Loading...

Contact Us

Library: Location maps

Phone: 00968 2323 7091 Email: Ask us a question

Library Hours

Sunday - Thursday 7:30AM - 8:00 PM

Friday - Saturday Closed