قياس جودة الخدمات العامة من وجهة نظر المستفيدين باستخدام نموذج (SERVPERF): دراسة تطبيقية على الهيئة العامة لحماية المستهلك بسلطنة عمان/ مازن بن سالم الغافري
Material type: TextPublication details: صلالة: جامعة ظفار, 2012 مDescription: 60 ص: ايض; 38 سمSubject(s): LOC classification:- Theses 0231
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
Thesis | Library Ground Floor | Theses 0231 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Not for loan | 0231 | |
Thesis | Library Ground Floor | Theses 0231 (Browse shelf(Opens below)) | 2 | Not for loan | 0232 |
قدم هذا البحث استكمالا لمتطلبات الحصول على درجة الماجستير في الادارة بكلية التجارة والعلوم الادارية بجامعة ظفار
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.