البحث الإجرائي للمعلمين الجدد : تقييم الممارسة القائمة على الأدلة / تأليف كولين فورستر، ريتشل إيبرجيسي ؛ ترجمة الدكتورة خديجة فرحان الحميد.
Material type: TextPublisher: عمان، الأردن : دار كنوز المعرفة للنشر والتوزيع، 2020Edition: الطبعة الأولىDescription: 240 صفحة ؛ 24 سمContent type:- نص
- بدون وسيط
- مجلد
- 9789957748241
- Action research for new teachers : evidence-based evaluation of practice. Arabic
- LB1028.24 .F47 2020
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
Books | Library First Floor | LB1028.24 .F47 2020 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 41789 |
Browsing Library shelves, Shelving location: First Floor Close shelf browser (Hides shelf browser)
LB1028.24.B87 1999 Collaborative Action Research for English Language Teachers / | LB1028.24.B87 1999 Collaborative Action Research for English Language Teachers / | LB1028.24 .C69 2011 Effective action research : developing reflective thinking and practice / | LB1028.24 .F47 2020 البحث الإجرائي للمعلمين الجدد : تقييم الممارسة القائمة على الأدلة / | LB1028.24 .F74 1998 Doing teacher research : from inquiry to understanding / | LB1028.24 .H67 2008 A teacher's guide to classroom research / | LB1028.24 .H67 2008 A teacher's guide to classroom research / |
يشتمل على ملاحق.
يشتمل على إرجاعات ببليوجرافية.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.