Image from Google Jackets

تطوير برنامج التنمية المعرفية في الدراسات الاجتماعية لطلاب الحلقة الثانية من التعليم الأساسي بسلطنة عمان في ضوء المفاهيم البيئية ومهارات التفكير العليا والقيم الاجتماعية / علي حميد سيف الجهوري

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: القاهرة: جامعة الفيوم، 2015Description: 470ص: ايض؛جداول 25سمLOC classification:
  • Thesiss 0779
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Barcode
Thesis Library Ground Floor Thesiss 0779 (Browse shelf(Opens below)) 1 Not for loan 0779
Browsing Library shelves, Shelving location: Ground Floor Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
Thesiss 0740 تصور مقترح لحل مشكلة الغياب الجماعى لدى طلاب الصفين الحادي عشر بمدارس ولاية صلالة من وجهة نظر أولياء الأمور / Thesiss 0746 العوامل المؤثرة على إعادة هندسة العمليات الإدارية من وجهة نظر المديرين: دراسة تطبيقية في هيئة الإدعاء العام -سلطنة عمان Thesiss 0756 أثر ترويج الخدمات المصرفية على إقبال العملاء على خدمات الصيرفة الإسلامية Thesiss 0779 تطوير برنامج التنمية المعرفية في الدراسات الاجتماعية لطلاب الحلقة الثانية من التعليم الأساسي بسلطنة عمان في ضوء المفاهيم البيئية ومهارات التفكير العليا والقيم الاجتماعية Thesiss01711 جريمة الزنا في القانون العماني Thesiss 02100 A Study on mediating role of organizationl trust in the relationship between entrepreneurial leadership and individual innovation: Thesiss 02100 A Study on mediating role of organizationl trust in the relationship between entrepreneurial leadership and individual innovation:

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Arrivals

Loading...

Contact Us

Library: Location maps

Phone: 00968 2323 7091 Email: Ask us a question

Library Hours

Sunday - Thursday 7:30AM - 8:00 PM

Friday - Saturday Closed