تدريس الأطفال ذوي صعوبات التعلم في الصفوف العادية / تأليف سوزان واينبرنر ؛ ترجمة عبد العزيز السرطاوي، عبد العزيز أيوب، محمد كلخ.
Material type: TextPublication details: دبي، الإمارات العربية المتحدة : دار القلم للنشر والتوزيع، 2002Description: 403 ص. ؛ 24 سمSubject(s): LOC classification:- LC4705 .W57 2002
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
Books | Library First Floor | LC4705 .W57 2002 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 23999 | |
Books | Library First Floor | LC4705 .W57 2002 (Browse shelf(Opens below)) | 2 | Available | 24270 | |
Books | Library First Floor | LC4705 .W57 2002 (Browse shelf(Opens below)) | 3 | Available | 36051 |
Browsing Library shelves, Shelving location: First Floor Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | |||
LC4705.H56 2006 خصائص الطلبة ذوي الإعاقات البسيطة / | LC4705 .W57 2002 تدريس الأطفال ذوي صعوبات التعلم في الصفوف العادية / | LC4705 .W57 2002 تدريس الأطفال ذوي صعوبات التعلم في الصفوف العادية / | LC4705 .W57 2002 تدريس الأطفال ذوي صعوبات التعلم في الصفوف العادية / | LC4710.G7 R45 2011 Dyslexia / | LC4717.5 .T77 2003 تدريس الأطفال المصابين بالتوحد: استراتيجيات التفاعل الإيجابية وتحسين فرص التعلم / | LC4717.5 .T77 2003 تدريس الأطفال المصابين بالتوحد: استراتيجيات التفاعل الإيجابية وتحسين فرص التعلم / |
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.