الأساليب غير التقليدية في التقويم الصفي / تأليف توماس أ. أنجلو، باترك كروس ؛ ترجمة حمزة محمد دودين.
Material type: TextPublication details: العين، الإمارات العربية المتحدة : دار الكتاب الجامعي، 2004 Description: 470 ص. : إيض. ؛ 24 سمUniform titles:- Classroom assessment techniques. Arabic
- LB2822. 75 . A5412 2004
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
Books | Library First Floor | LB2822. 75 . A5412 2004 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 20287 | |
Books | Library First Floor | LB2822. 75 . A5412 2004 (Browse shelf(Opens below)) | 2 | Available | 20286 | |
Books | Library First Floor | LB2822. 75 . A5412 2004 (Browse shelf(Opens below)) | 3 | Available | 20285 |
Browsing Library shelves, Shelving location: First Floor Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | |||||
LB2822.75 .A5312 2004 الاساليب غير التقليدية في التقويم الصفي/ | LB2822.75 .A54 1993 Classroom assessment techniques : a handbook for college teachers / | LB2822.75 .A54 1993 Classroom assessment techniques : a handbook for college teachers / | LB2822. 75 . A5412 2004 الأساليب غير التقليدية في التقويم الصفي / | LB2822. 75 . A5412 2004 الأساليب غير التقليدية في التقويم الصفي / | LB2822. 75 . A5412 2004 الأساليب غير التقليدية في التقويم الصفي / | LB2822.75 .G74 1996 Program evaluation / |
ببليوجرافية : ص. 465-470.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.