طرائق التدريس واستراتيجياته/ تأليف محمد محمود الحيلة
Material type: TextPublication details: العين: دار الكتاب الجامعي، 2002Edition: ط2Description: 511ص: ايض؛ 24سمSubject(s): LOC classification:- LB1025.3 .H22 2002
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
Books | Library First Floor | LB1025.3 .H22 2002 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 6604 | |
Books | Library First Floor | LB1025.3 .H22 2002 (Browse shelf(Opens below)) | 2 | Available | 6606 | |
Books | Library First Floor | LB1025.3 .H22 2002 (Browse shelf(Opens below)) | 4 | Available | 6605 | |
Books | Library First Floor | LB1025.3 .H22 2002 (Browse shelf(Opens below)) | 3 | Available | 6603 | |
Books | Library First Floor | LB1025.3 .H22 2002 (Browse shelf(Opens below)) | 5 | Available | 6607 |
Browsing Library shelves, Shelving location: First Floor Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||||
LB1025.3 .H22 2002 طرائق التدريس واستراتيجياته/ | LB1025.3 .H22 2002 طرائق التدريس واستراتيجياته/ | LB1025.3 .H22 2002 طرائق التدريس واستراتيجياته/ | LB1025.3 .H22 2002 طرائق التدريس واستراتيجياته/ | LB1025.3 .H35 2019 الأطر العقلية العشرة للتعلم المرئي: التدريس من أجل النجاح / | LB1025. 3 . H3712 2000 استراتيجيات لتنشيط التعلم الصفي : دليل للمعلمين / | LB1025.3 .H374 2007. أدوات التقويم / |
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.