Educative assessment : designing assessments to inform and improve student performance / Grant Wiggins.
Material type: TextSeries: The Jossey-Bass education seriesPublication details: San Francisco, Calif. : Jossey-Bass, 1998.Description: xxi, 361 p. : ill. ; 29 cmISBN:- 9780787908485
- LB3051 .W495 1998
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
Books | Library First Floor | LB3051 .W495 1998 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 27451 |
Browsing Library shelves, Shelving location: First Floor Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||||||
LB3051 .R54 1998 التقويم والقياس في التربية/ | LB3051 .U84 2011 أساليب التقويم التربوي / | LB3051 .U84 2011 أساليب التقويم التربوي / | LB3051 .W495 1998 Educative assessment : designing assessments to inform and improve student performance / | LB3051 Y374 دليل المعلم في تقنيات كتابة الاسئلة/ | LB3051 .Z35 2024 القياس والتقويم في التربية وعلم النفس : مفاهيم نظرية وأسس تطبيقية / | LB3051 Z363 2009 مفاهيم وتطبيقات في التقويم والقياس التربوي/ |
Includes bibliographical references (p. 351-355) and index.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.