Image from Google Jackets

دور الكلية التقنية بصلالة في تطبيق معايير الجودة: دراسة ميدانية/ عوض بن محمد أحمد المشيخي

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: صلالة: جامعة ظفار, 2012 مDescription: 86 ص: ايض; 38 سمSubject(s): LOC classification:
  • Theses 0233
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Barcode
Thesis Library Ground Floor Theses 0233 (Browse shelf(Opens below)) 1 Not for loan 0233
Thesis Library Ground Floor Theses 0233 (Browse shelf(Opens below)) 2 Not for loan 0234
Browsing Library shelves, Shelving location: Ground Floor Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
Theses 0231 قياس جودة الخدمات العامة من وجهة نظر المستفيدين باستخدام نموذج (SERVPERF): دراسة تطبيقية على الهيئة العامة لحماية المستهلك بسلطنة عمان/ Theses 0231 قياس جودة الخدمات العامة من وجهة نظر المستفيدين باستخدام نموذج (SERVPERF): دراسة تطبيقية على الهيئة العامة لحماية المستهلك بسلطنة عمان/ Theses 0233 دور الكلية التقنية بصلالة في تطبيق معايير الجودة: دراسة ميدانية/ Theses 0233 دور الكلية التقنية بصلالة في تطبيق معايير الجودة: دراسة ميدانية/ Theses 0235 العلاقه بين الاتصالات الادارية ومستوى موضوعية صنع القرار : دراسة ميدانية في بلدية ظفار بمحافظة ظفار/ Theses 0235 العلاقه بين الاتصالات الادارية ومستوى موضوعية صنع القرار : دراسة ميدانية في بلدية ظفار بمحافظة ظفار/ Theses 0237 المقاربة التكاملية وتكامل أداء المتعلمين: دراسة مقارنة للتربية التكاملية في سلطنة عمان و المملكة المغربية /

قدم هذا البحث استكمالا لمتطلبات الحصول على درجة الماجستير في الادارة

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Arrivals

Loading...

Contact Us

Library: Location maps

Phone: 00968 2323 7091 Email: Ask us a question

Library Hours

Sunday - Thursday 7:30AM - 8:00 PM

Friday - Saturday Closed